İşim gereği günümün büyük bölümü bankacılık sektörü ile geçiyor. İlk 6 ay kar oranları açıklandı ve bankalarımız ekonomik krize rağmen çok iyi kar oranları tutturdular. Bankacılık sektörünün 2000 sonrası durumu itibariyle fazla sorun yaşamamaları da çok normal. Fakat bu bankalarımızın futbola olan uzak sponsorsal bakışlarını anlamak mümkün değil. Milyon dolarlarca medya reklamı yapan bu bankalarımız futbol başta olmak üzere spora olan destekleri ile tüketici ile sıcak iletişimi sürdürmekte sıkıntı çekmezler. Bankasyanın bilinirlik oranının sadece bir ikinci lig desteği ile ne kadar arttığı ortada. Özellikle Denizbank şekerbank gibi çiftçi ve tarım odaklı çalışan bankalar Anadolu takımlarına kaynak aktarabilirler. Aynı zamanda Finansbank, ING Bank gibi bankalarda ülke içinde yaygınlık için futbolu kullanabilirler. Bu konuda fortis iyi bir örnek.
0 yorum:
Yorum Gönder